התקשרו אלי, אורנית מגנוס 050-5844434
שיווק קריירה

שיווק קריירה

שיווק קריירה, הוא המפתח להצלחה מקצועית בעידן של היום. מדובר בכלי חשוב ביותר להצלחה בעולם התעסוקה המודרני. השקעה בשיווק הקריירה, במיתוג אישי, ניהול נוכחות דיגיטלית ויצירת קשרים נכונים יכולים לפתוח אפשרויות והזדמנויות. במקום להמתין להזדמנויות, צרו אותן בעצמכם באמצעות שיווק קריירה. בעולם של היום, שבו כל אחד יכול להיות "מותג", מי שלא משקיע בזה פשוט לא קיים.

מהו שיווק קריירה?

שיווק קריירה הוא תהליך שבו אדם מציג, מקדם וממתג את עצמו בשוק העבודה והעסקים במטרה למקסם את ההזדמנויות המקצועיות שלו. ממש כמו שעסק זקוק למיתוג ושיווק כדי להגיע ללקוחות, גם אנשים שהם שכירים נדרשים "לשווק" את עצמם כדי להתקדם בקריירה, למשוך מעסיקים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. שיווק הקריירה כולל אלמנטים שונים כגון יצירת מותג אישי ומקצועי, ניהול רושם מקצועי, שימוש חכם ברשתות חברתיות, כתיבת קורות חיים ממוקדים, נטוורקינג אפקטיבי, ויכולת להציג את הערך הייחודי שלנו בשוק העבודה.

שיווק קריירה

מהי חשיבות שיווק הקריירה?

בעידן שבו השוק המקצועי והעסקי הוא תחרותי ודינמי, אין זה מספיק להיות טובים במה שאנחנו עושים, חשוב גם לדעת למתג, לבדל, לתקשר ולהבליט את עצמנו.

  • יתרון תחרותי: שוק העבודה רווי בעובדים ומנהלים מוכשרים. מי שמצליח לבלוט ולמתג את עצמו בצורה אפקטיבית מגדיל את סיכוייו להשיג משרות נחשקות ולהתקדם מבחינה ניהולית ומקצועית.
  • יצירת הזדמנויות: חשיפה ונוכחות נכונה בפגישות, מפגשי נט וורקינג, ישיבות עבודה במדיות מקצועיות, מאפשרת יותר פניות ממעסיקים ולקוחות פוטנציאליים.
  • מיתוג אישי עקבי: מותג אישי ומקצועי חזק ממצב את האדם כמומחה בתחומו, מה שיכול להוביל להזדמנויות שונות, כגון משרות חדשות, שיתופי פעולה קידום בארגון.
  • ניהול קריירה פרואקטיבי: אנשים שמשווקים את עצמם נכון יכולים לבחור את ההצעות המתאימות בתוך הארגון ומחוצה לו ולא להיות תלויים במזל או בחיפוש עבודה אקראי.

למי מיועד שיווק קריירה?

שיווק הקריירה מתאים לכל מי שמעוניין לפתח את עצמו מבחינה מקצועית, כולל:

  • שכירים: עובדים ומנהלים ואנשי מקצוע שרוצים להתקבל, להתקדם בארגון, לעבור לתפקידים בכירים יותר או לשפר את תנאי ההעסקה שלהם.
  • עצמאים ויזמים: בעלי עסקים קטנים, פרילנסרים ויועצים שמחפשים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ולמצב את עצמם כמובילים בתחום.
  • אנשים המחפשים עבודה: אנשים שנמצאים בשלבי מעבר ומחפשים עבודה חדשה, במיוחד בתחומים תחרותיים.
  • סטודנטים ובוגרים טריים: צעירים שמתחילים את דרכם ורוצים לבנות נוכחות מקצועית שתעזור להם למצוא את ההזדמנות הראשונה שלהם בקריירה.

כיצד שיווק הקריירה מסייע להצלחה?

שיווק נכון של הקריירה יכול להשפיע על האפשרות של האדם להישאר במקום לבין התקדמות במהירות והישגים גבוהים.

יצירת מיתוג אישי חזק: מיתוג אישי מאפשר לך לשלוט בדרך שבה אתה תופס את עצמך ואחרים תופסים אותך. אם תדע להציג את הערך הייחודי שלך בצורה חכמה – בין אם באמצעות תוכן מקצועי, פרויקטים אישיים או המלצות – תוכל להתבלט בתחום שלך ולהתקדם בקריירה.

חיזוק הנראות הדיגיטלית: השימוש ברשתות חברתיות כמו LinkedIn, Facebook וטוויטר מאפשר לך להציג את הידע שלך, לכתוב מאמרים מקצועיים וליצור קהילה סביב תחום ההתמחות שלך. כאשר אנשים מחפשים מומחים – הם רוצים לראות אותך שם.

נטוורקינג אפקטיבי: הכוח של קשרים מקצועיים הוא אדיר. אנשים שמטפחים רשת קשרים ענפה מקבלים יותר הזדמנויות, בין אם מדובר בהצעות עבודה, שיתופי פעולה או הזדמנויות עסקיות.

היכולת לשיווק עצמי והצגה העצמית: אדם שיודע "לשווק" את עצמו בפגישות עבודה, ישיבות צוות, פגישות הנהלה או פגישות עסקיות יכול להשאיר רושם חזק יותר, מה שמעלה משמעותית את סיכוים להתקדם בקריירה.

גישה להזדמנויות בקריירה והזדמנויות עסקיות בלתי צפויות: שיווק נכון גורם לכך שאנשים מגיעים אליך במקום שאתה תרדוף אחרי הזדמנויות. אם תבנה לעצמך שם טוב, הצעות והזדמנויות יגיעו אליך באופן אורגני.

מה כוללת התוכנית לשיווק קריירה במגנוס?

  • נבחן ונבדוק מהי הזהות האישית והמקצועית שלך
  •  נבין יחד מהו המיתוג המקצועי שלך– במה אתה טוב באמת? מהי ההבטחה העומדת מאחוריך? אנשים רבים אינם מודעים לערך העצמי שלהם.
  • נמפה את הבידול האישי והמקצועי שלך- השוק מוצף במועמדים עם כישורים דומים לשלך. הבידול הוא זה שמבדיל אותך.
  • נכיר את החסמים והחולשות המקצועיות והאישיות שלך? לאנשים רבים חוסר מודעות לערך העצמי והמקצועי שלהם.
  • נשמע מהי הדרך שבה אתה מציג את עצמך בעולם המקצועי והאישי, איך אנשים תופסים אותך ואיזה ערכים אתה מביא לשיח?
  • נבחן את האפשרויות שלך למשוך הזדמנויות – מיתוג משמעותי יכול לגרום למגייסים וללקוחות להגיע אליך, במקום שתצטרך לרדוף אחריהם.
  • נבדוק מהי הסמכות והאמון שניתן לתת בך מבחינה מקצועית
  • נייצר שליטה בנרטיב האישי והמקצועי שלך
  • נכין תכנית שיווק הכוללת: מיתוג , בידול, מיצוב, הגדרת קהלי יעד וערוצי שיווק ומכירות

מומחיות של מגנוס בשיווק קריירה

שיווק קריירה דורש הבנה מעמיקה של השירותים, המומחיות, המיתוג, הבידול שלכם היכרות עם קהל היעד ושימוש נכון בערוצי שיווק. חשוב לשלב בשיווק קריירה בין מקצועיות לנגיעה אישית, לפעול בערוצי שיווק שמתאימים לכם, ולהיות עקביים. שיווק קריירה המלווה בתכנון נכון ויישום מדויק, מאפשר לבנות מותג חזק ולהצליח בעולם התחרותי של בעלי העסקים. שיווק קריירה הוא תחום המומחיות שלי, יש לי ניסיון של כ-30 שנות ניסיון בניהול שיווק ומכירות. לאורך השנים אני מלווה עסקים בניהול שיווק ובפיתוח יכולת לשיווק עצמי.

מומחיותי כוללת ניסיון של שנים בתחום השיווק והמכירו, אני מנהלת שיווק ומכירות במיקור חוץ של עסקים רבים ויועצת ומלווה בתחום. אנו מסייעת לאנשים, מנהלים ועובדים ובעלי עסקים בבניית האסטרטגיה לשיווק הקריירה, וביישומה בפועל. אנו מובילים תהליכים מתוכננים, מדויקים וממוקדים של שיווק קריירה, שהופכים כל אדם למותג מצליח בזכות עצמו.

אורנית מגנוס שיווק

לייעוץ ראשוני עם אורנית מגנוס מומחית לשיווק רפואי

נגישות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן