הרצאות וסדנאות

כל הנושאים מתוכננים הן במבנה של הרצאה, והן בעבודת עומק של סדנה. ההרצאות והסדנאות מתובלות בסיפורי מקרה ומוגשות בצורה חווייתית ותוך שימוש בתרגילים. הן מיועדות למבוגרים בסביבות עבודה ובמפגשים חברתיים.

מיתוג בקריירה– יהירות או הכרח?

הקהל עושה הכרות עם כלי יישומי למיפוי סל היכולות, ומתוודע לדרך הסתכלות רעננה ויצירתית על נושא ניהול הקריירה.

הרצאה/סדנה בנושא מיתוג אישי ומקצועי

נפרק את המושג מיתוג ונבין לעומק מה הוא מכיל. נחקור את ההבטחה האישית והמקצועית העומדת מאחורינו ואת היכולת שלנו לקיימה בעולם. נדון בשאלת הערך העצמי, כבסיס משמעותי לצמיחה.נערוך הכרות ראשונית עם טכניקת המיפוי, המאפשרת לפרוש בבהירות את שלל התכונות והכישורים שלנו ולהרכיב מהם תמהיל אישי – מקצועי ייחודי ומהודק.

אני המנכ"ל של חיי

נקבל כלי יישומי לניהול ושינוי, כלי אשר יוכל לשמש אותנו גם הלאה ויאפשר לנו לקבל החלטות בדרך מושכלת שמתאימה לנו.

הרצאה/ סדנה בנושא ניהול עצמי

בהרצאה נלמד איך לעבור ממצב של התנהלות בתוך חיינו, לעמדה של ניהול. נעשה הכרות עם השלבים השונים בתוך התהליך, ונלמד עד כמה הוא אפשרי לכל אחד ואחת מאיתנו. נעבוד דרך הגדרת מטרות ויעדים, נתרגל חשיבה תוצאתית, נעמוד על העקרונות והערכים שמאחורי פעולותינו, נערוך סקירה והכירות עם סל המשאבים, הצרכים והחסמים שמתוכם אנו פועלים.

שיווק עצמי

אנו לומדים להסתכל על עצמינו מתוך מרחק, ולהבין את התרומה שלנו. מתוך הפרספקטיבה החדשה מתגלות דרכי תקשורת חדשות, המאפשרות לנו להביא את עצמינו לידי ביטוי באופן ייחודי ומותאם לאישיותנו.

הרצאה/ סדנה בנושא נראות ותקשורת

למדנו לחשוב שהכישרון והמעשים שלנו, ידברו בעד עצמם. "יהללך זר ולא פיך" – שיננו באוזננו. באדם ש"משווק" את עצמו, נדבק דימוי של נודניק, נרקסיסט ונלעג. אולם אנו חיים בעידן תחרותי וגדוש, שמחייב אותנו לייצר נוכחות בכל הזירות –  העסקית, הארגונית, והאישית.

איך נוכל "לשווק" את עצמינו ובכל זאת להישאר אנושיים ואותנטיים? האם זה אפשרי בכלל? בלב השיווק העצמי עומד המושג "תקשורת".

גשר על מים סוערים

ההרצאה מתאימה את עצמה לקהל היעד, והיא מתייחסת לקונפליקטים במקומות עבודה וגם לניהול משברים אישיים.

הרצאה/ סדנה בנושא יישוב סכסוכים

בדרך כלל, סוחפים אותנו ריבים ומחלוקות למערבולת רגשית שגורמת לנו לייצר מיד תגובה הגנתית או תוקפנית כלפי האדם או הגירוי הנתפסים בעיננו כאיום. בהרצאה נפרק את השלבים השונים של היווצרות הסכסוך. נלמד כיצד ניתן לנהל משברים ביעילות ונקבל כלי יישומי שיעזור לנו בפתרון קונפליקטים.