קידום אתרים ושיווק באינטרנט

מדוע חשוב להקים אתר לקדם את האתר ולשווק אותו באינטרנט?

כיום הלקוח הפוטנציאלי מתחיל את החיפוש שלו למוצר או שרות מסוים באינטרנט בדרך כלל בגוגל. לכן כל עסק כיום המכבד את עצמו צריך שיהיה לו אתר המקודם בגוגל שמהווה ממש כשלוחה של המשרד שלו בגוגל, מייצג נאמנה ומשמש כפנים של עצמו, של העסק, החברה או העמותה וכפלטפורמת פרסום ושיווק און ליין. חשוב שהאתר יהיה מלא בתוכן שמספר על השירות או על המוצר, אתר שמעדכן על שירותיו החדשים, אתר המושך את הלקוחות הפוטנציאלים של העסק ושומר על קשר עם לקוחות קיימים, בעיצוב גרפי צבעוני ומותאם לאופי של העסק.

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

קידום האתר ושיווק שלו באינטרנט, דורש תכנון מראש של מראה העסק באתר, הבנה שיווקית מה העסק מעוניין למכור לשווק ולתקשר, מה הבידול והמיתוג של השירותים, הבנה בכלים טכניים של בניית אתרים, הפיכת האתר לנגיש לקהל הרחב באמצעות העלאתו לשרת וקידומו בגוגל וברשתות החברתיות ועוד. בגלל שתהליך הקמת האתר הינו מורכב ומקצועי, כדאי להיעזר באיש מקצוע או בחברה המתמחה בהקמת אתרים ולא רק ברמה הטכנית אלא גם ברמה השיווקית, והעיצובית והקדומית והשיווקית באינטרנט. אומנם אפשר להקים אתרים כיום באופן עצמאי בכלים קלים לשימוש יחסית, אך כדי להיות מקצועי שיווקי, מדויק, חד, להגיע לכמה שיותר לקוחות ולהראות מקצועי מומחה בתחומך, צריך להקים אתר המותאם לתדמית העסק או השירותים והמוצרים שלכם, להקדיש לכך זמן לתכנון ולהבין בכלים הטכניים והשיווקיים הרבים שעבודה זו דורשת. יועץ או חברה המתמחה בשיווק ובהקמת אתרים תעשה זאת מהר יותר, איכותי יותר, ותמשיך לתחזק את האתר גם לאחר השלמת הבנייה.

מה נדרש לקידום אתר ושיווק באינטרנט?

כאשר ניגשים לקידום האתר ושיווק באינטרנט לעסק שלך, הדבר החשוב ביותר הוא תכנון מוקדם. קידום אתרים בגוגל ובאינטרנט דורש הבנה מקיפה בשיווק ואפיון האתר בכלים טכניים בשילוב של עיצוב וגרפיקה. את האתר ניתן לבנות בעזרת קוד או מערכות לניהול תוכן. בעזרת קוד ושפת תכנות של מומחה או בעזרת מערכות לניהול תוכן שעוזרות לנו לניהול קל של האתר ומשמשות ממשק נוח למשתמש בצורה גרפית, עיצובית, שיווקית ותוכנית. הידועות שבהן הן וורדפרס, וויקס, ג'ומפל, דרומפל ועוד. קידום האתר והשיווק באינטרנט כולל בניית תוכנית עבודה של נראות האתר, שיווק וקידום האתר והבנה מה האתר אמור להכיל מבעוד מועד, השירותים, הנושאים שהאתר מטפל בהם, קהלי היעד, המיתוג הבידול, המיצוב ומילות החיפוש בגוגל, תחסוך לכם זמן ותקדם את הקמת האתר ביעילות רבה יותר.

מה הם השלבים בקידום האתר והשיווק באינטרנט?

שלב ראשון – אפיון עסקי ושיווקי

מה הן המטרות להקמת האתר כיצד משווקים את האתר בתור בעל עסק לפני שאתה ניגש להקמת אתרים אתה צריך להגדיר לעצמך: חשוב לאפיין את האתר מראש לכול שלב יש את התפקיד שלו והוא חשוב. ברגע שיש את האפיון יש אפשרות לערוך שינויים במידת הצורך.

  • מה בדיוק המוצרים או השירותים שאני מספק?
  • מה השירותים שאני מקדם באתר?
  • מה בדיוק המיתוג הבידול והמיצוב שאני מספק?
  • איזה קהל לקוחות פוטנציאלי אני רוצה למשוך?
  • במה הלקוחות הפוטנציאלים שלי מחפשים ומתעניינים בגוגל
  • על איזה צרכים, בעיות ונושאים האתר עונה?
  • מי המתחרים הדומים לי ומה מעניין ומושך באתרים שלהם? מחקר שוק עמוק.

שלב שני לקידום האתר והשיווק באינטרנט- תוכנית השיווק הדיגיטלי

  • באיזה כלים שווקים נשתמש, כמו קידום אורגני ומומן בגוגל, SEO, מאמרים, קישורים לרשתות החברתיות ועוד
  • חקר ביטויים מחופשים
  • ניתוח הביטויים המבוקשים בתחום העסקי והשיווקי של האתר
  • התאמת התכנים והתפריטים לביטויים המבוקשים
  •  שיווק ברשתות חברתיות- אלו תכנים יהיו באתר ואלו תכנים יופצו ברשתות החברתיות, מה יהיה הקשר בין הרשתות החברתיות לאתר
  • תוכנית שיווק דיגיטלי. רבים יוצרים את תוכנית השיווק הדיגיטלי לאחר בניית האתר, במקרים רבים זו טעות מפני שמבנה האתר אינו תואם את תוכנית השיווק וקידום האתר

שלב שלישי לקידום האתר והשיווק באינטרנט – התאמת מבנה האתר לשיווק

אפיון מבנה הפיזי של האתר מכן, מגיעים לשלב בניית השלד והאפיון של האתר, שבסיומו תוכלו לדעת בפירוט איך כל עמוד נראה באתר ומה הוא צריך להכיל מבחינת המיתוג , הבידול התוכן שלו. נתכנן:

  • איזה סוג של אתר אני רוצה לבנות – אתר תדמיתי, אתר מקצועי או חנות אינטרנטית למשל.
  • איך הממשק באתר נראה, אילו פונקציות ופיצ'רים מיוחדים יש בו.
  • איזה תוכן נשים באתר. תוכן אטרקטיבי, מקורי לעסק, שמושך לקוחות, מובנה לקידום ברשת.

שלב רביעי לקידום האתר והשיווק באינטרנט – התאמת מיתוג ועיצוב האתר לשיווק

בהקמת האתר הנו עיצוב ומיתוג – עיצוב גרפי של האתר. איך הוא ייראה על פי הצבעים של המותג, עיצוב נעים לעין הלקוח, איזו חווית משתמש ניצור שתהיה קלה ודינמית ללקוח, שתהיה קלה לתפעול ותחזוק האתר לאורך זמן. לאחר שהעיצוב יאושר נעבור לשלב הבא. אתר רגיל, טבלטים והתאמה רספונסיבית לסלולאר

שלב חמישי – התאמת תוכן האתר לשיווק

בהקמת האתר בקידום האתר ובשיווק שלו באינטרנט השלב הבסיסי הוא– בניית האתר עצמו. השלב הטכני בעבודה. העיצוב שנקבע קודם לכן מיושם לאתר מתפקד, כשבמקביל התוכן שנקבע כמו תכנים לדפי האתר, מאמרים שכבר בנויים לקידום כמו מאמרי SEO ושילוב מילות מפתח שעולות במנוע החיפוש בגוגל מתמלא במקומות המיועדים לכך. לאחר מכן נבנה את האתר שיתאים לכלל המסכים ואמצעי התקשורת היום: סלולרי, מחשב, אייפד ועוד.

שלב שישי קידום ושיווק האתר באינטרנט בצורה עקבית

ניהול פרסום וקידום שוטף, נעבור לתוכנית קידום האתר עצמו – שיפור מיקום האתר בגוגל, חיפוש מילות מפתח המקושרות לאתר, הזנת תוכן ומאמרים של SEO, הוספת קישורים לאתר ופרסום ברשתות החברתיות ועוד. השקת האתר והכנה לקידום.

  • קידום- אורגני/קישורים/ גוגל עסקים/
  • פרסום- קידום ממומן, בנארים
  • מכירות- שהאתר יהיה מכירתי מוכר שרות
  • קשרי לקוחות- מעודכן, חדשות, עדכונים מאמרים ותכנים חדשים ניוז לייטר דרך האתר, חדשות באתר
  • ניהול השיווק: דוח מיקומים/ סתטסיקה גוגל אנליטיקס על כמה נכנסים לאתר, לראות כמות כניסות

המומחיות של מגנוס בקידום אתרים ושיווק באינטרנט

כמו שראינו, קידום אתרים ושיווק באינטרנט הוא תהליך מורכב אך הכרחי בשיווק עצמך, כבעל העסק שלך. חברת מגנוס מתמחה בייעוץ לשיווק ומכירות, הקמת אתרים, קידום ושיווק אתרים, פרסום ברשתות החברתיות ועוד. לנו במגנוס יש ניסיון עשיר בתחום ואצלנו נמצאים מומחים לבניית אתרים, קידום וכותבי תוכן שיעשירו את האתר שלכם. יחד איתכם נבנה את התוכנית העסקית, התוכנית השיווקית והקמת האתר שלכם בצורה הטובה ביותר, תוך שימת דגש חזק על המיתוג , הבידול והמיצוב שלכם מול המתחרים. נמקד את התהליך ונלווה אתכם מהתחלה עד הסוף, ונעזור לכם בתיחזוק ותפעול האתר לטווח הארוך, לרבות הגעה לנראות ותוצאות

כיום, מגנוס מנהלת מערכי שיווק ומכירות של עסקים רבים, בהם גם עסקים רפואיים, רופאים, ציוד רפואי וקליניקות. אנו מסייעים להם בבניית האסטרטגיה בהתאמה ליעדיהם ותקציביהם, וכן ביישומה בפועל. אנו מובילים תהליכים מתוכננים, מדויקים וממוקדים של שיווק ומכירות וקידום אתרים ושיווק באינטרנט, שהופכים כל עסק למותג מצליח ומוביל בתחומו.

אורנית מגנוס שיווק

לייעוץ ראשוני עם אורנית מגנוס מומחית לשיווק