בניית אתרים לרופאים

מה החשיבות של בניית אתרים לרופאים?

בעולם הדיגיטלי של היום רוב הישראלים מחפשים מידע רפואי ומידע אודות הרופא באינטרנט. לכן, חיוני שכל רופא יוצג למטופלים הפוטנציאלים שלו, באמצעות אתר ייחודי שמציג אותו ואת המרפאה שלו, באופן שירשים אותם מבחינה ויזואלית ומבחינת תוכן מקצועי, שיגרום להם לתאם ביקור וטיפול. ג שלהם

בניית אתרים לרופאים

אתר איכותי ומקצועי שבנוי לרופא, מספק למטופל את כל המידע הנדרש על כישוריך כרופא ועל חוות הדעת שניתנו לך על ידי המטופלים שלך.
• אתר אינטרנט מעוצב יכול לעזור ליותר מטופלים פוטנציאליים להגיע אליך וגם להגביר את הנראות שלך בתוצאות של מנועי החיפוש.
• אתר מקצועי מסייע בבניית אמון ואמינות הרופא מול המטופלים ומראה שהרופא בעל ידע, ניסיון ואמין.
• יכול לספק למטופלים גישה נוחה למידע עליך הרופא, על שירותיך ופרטי ההתקשרות, ולאפשר להם ליצור קשר איתך הרופא ביתר קלות.
• הוא מאפשר לרופאים לשווק את שירותיהם ולקדם את המותג שלהם באינטרנט.
• אתר האינטרנט שלך הוא חלק נכבד מהנכסים הדיגיטליים שלך וככל שיהיו לך יותר נכסים דיגיטלים הנוכחות שלך ברשת תגדל.
נוכחות מקצועית באינטרנט באמצעות אתר אינטרנט מעוצב ומותאם לקהל הלקוחות האידאלי של הרופא חיונית לרופאים, כדי להגיע לכמה שיותר מטופלים, לבנות אמון ולבסס מותג חזק.
כמובן, שעל האתר להיות חלק מהאסטרטגיה השיווקית שהוגדרה על ידי יועץ השיווק.

מדוע דרושים בניית אתרים לרופאים ולא די בפרסום מפה לאוזן?

פרסום מפה לאוזן הוא כלי בעל ערך רב להשגת מטופלים חדשים, יחד עם זאת לבניית אתרים לרופאים יש מספר יתרונות משמעותיים. אתר האינטרנט מאפשר לרופא להגיע לקהל הרבה יותר גדול ובמהירות רבה יותר מאשר פרסום מפה לאוזן, במיוחד בעידן דיגיטלי בו רוב האנשים פונים לאינטרנט כדי לחפש מידע אודות שירותים וספקי שירות מכל הסוגים. אתר מקצועי לרופא/מרפאה יכול לבנות /לשפר את אמינות הרופא ולבנות אמון עם מטופלים פוטנציאליים. אתר אינטרנט מעוצב ומקצועי מספק פלטפורמה בה הרופא מציג את תעודותיו, אישוריו, רישיונו, הניסיון שלו ועדויות של מטופליו.

אתר אינטרנט של הרופא /מרפאה מאפשר למטופלים גישה למידע על הרופא והשירותים שהוא מציעים 24/7, מכל מכשיר עם גישה לאינטרנט. המטופלים יכולים גם להזמין פגישות באינטרנט ולחסוך בזמן המתנה בטלפון, למשל. לרוב הרופאים והמרפאות יש אתרי אינטרנט. העדר אתר אינטרנט לרופא יכול להעמיד אותו בעמדת נחיתות מבחינת נראות ותחרותיות.

אתר האינטרנט שלך הרופא, מספק נתונים חשובים על התנהגות המטופל, למשל: הדפים הפופולריים ביותר אליהם נכנס המטופל ומקור התנועה. נתונים אלו יכולים לעזור לך הרופא להבין טוב יותר את הקהל שלך ומה בדיוק הוא מחפש ועל פי נתונים אלו אתה יכול לקבל החלטות מושכלות. בעוד שלפרסום מפה לאוזן יש את מקומו, עדיין מספר המטופלים שיגיע משם יהיה נמוך יותר בהשוואה לאתר רופא שמקודם אורגנית או ממומן. בניית אתרים לרופאים היא צעד מכריע בביסוס נוכחות חזקה באינטרנט של הרופא והגעה לקהל רחב יותר של מטופלים בעולם הדיגיטלי של היום.

בניית אתרים לרופאים – ממה מתחילים?

בניית אתרים לרופאים מחייב מקצוענות וידע רב בקידום באינטרנט.
לפני שמתחילים בבניית אתרים לרופאים, הנה כמה צעדים מרכזיים כדי להתחיל וגם להמשיך.

מחקר – במגנוס – ניהול שיווק ותוצאות חוקרים את קהל היעד, הנישה הרפואית והתחרות. קובעים את הצרכים של המטופלים הפוטנציאליים, נקודות הכאב והציפיות של קהל היעד.

מגדירים את מטרת האתר – בבנית אתרים לרופאים קובעים בהתאם לאסטרטגיההשיווקית ובשיתוף עם הרופא את המטרה העיקרית של האתר ואיזה ערך הוא צריך להביא למבקרים בו. לדוגמה, האם האתר נועד לחנך מטופלים, להציע תורים און ליין או להציג את שירותי הרופא?

עיצוב ידידותי למשתמש – עיצוב האתר צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית, קל לניווט ונגיש לכל המשתמשים. אנחנו מוודאים שהוא גם מותאם לטבלט וגם לנייד, מכיוון שיותר ויותר אנשים ניגשים לאינטרנט מהסמארטפונים שלהם.

אמינות ומקצועיות – האתר צריך להיות בעל מראה נקי ומקצועי כדי לבסס אמון עם מטופלים פוטנציאליים.

השירותים המוצעים – יש לפרט את השירותים הניתנים על ידי הרופא.

המלצות וביקורות – הצגת ביקורות חיוביות ממטופלי העבר מומלצת ויכולה לעזור לבנות אמינות ואמון בחולים פוטנציאליים ומשפיעה באופן פסיכולוגי על מטופלים חדשים.

פרטי יצירת קשר – בבניית אתרים לרופאים חשוב מאד לשים לב להכנסת טופס פרטי יצירת קשר עם הרופא שיהיה ברור וקל לאיתור, עם מספר טלפון, אימייל וכתובת. וגם טופס יצירת קשר של הלקוח, בו הלקוח משאיר את פרטיו.

שיווק – לאחר שהאתר שלך פעיל, אנחנו במגנוס- ניהול שיווק ותוצאות, מתחילים לקדם אותו בערוצים שונים, כגון: מדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ופרסום בגוגל.

אופטימיזציה למנועי חיפוש – שימוש במילות מפתח הקשורות לנישה הרפואית ולשירותי הרופא בתוכן האתר וב-meta tags כדי לשפר את האופטימיזציה למנועי חיפוש.

שילוב של תוכן איכותי – ומידע בעל ערך ורלוונטי לקהל היעד. תוכן כגון: מאמרים, פוסטים בבלוג וסרטונים. על התוכן להיות קל לקריאה והבנה, אילו מתווספים כפתורי קריאה לפעולה כדי לעודד מעורבות.

אבטחת האתר – בבניית אתרים לרופאים במיוחד, יש צורך להגן על מידע רגיש ונתוני משתמשים. ההגנה נעשת על ידי שימוש בתעודות SSL ויישום אמצעי אבטחה חזקים.

בדיקה וחידוד – אנחנו בודקים ומשכללים באופן רציף את האתר בהתבסס על משוב משתמשים ונתוני ניתוח כדי להבטיח שהוא עומד ביעדים שלו ומספק את הערך הרצוי.
כדי לבנות אתרים חכמים לרופאים, אנחנו מבצעים את השלבים הבאים:

המומחיות שלנו בתחום בניית אתרים לרופאים

במגנוס – ניהול שיווק ותוצאות, תמצאו מומחים בעיצוב ובהקמת אתרים המותאמים לרופאים, למרפאות ולחולים הפוטנציאליים. החל מאיפיון האתר, דרך עיצובו, מילות המפתח הרלוונטיות ועד לקידומו באופן אורגני על ידי תכנים רלוונטים שאותם אנו כותבים וגם ממומן, כך שאתם מקבלים מעטפת שלמה עבור מערך השיווק והמכירות שלכם. הדגש כאן הוא על התאמה, אינטגרציה ויצירת הרמוניה, הן בהקמה ועיצוב האתר והן בתכנים שעולים בו. האתר מסונכרן עם יתר הנכסים הדיגיטליים שיש לרופא/מרפאה כך שהם מדברים באותה שפה.

אורנית מגנוס שיווק

לייעוץ ראשוני עם אורנית מגנוס מומחית לשיווק רפואי