שיווק ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות פרצו לחיינו בסערה. היום לא נוכל לדמיין את חיינו בלעדיהן. וגם לא נוכל לדמיין בלעדיהן את תהליך השיווק, היות וזהו הערוץ האולטימטיבי כמעט של תקשורת בינאישית בימינו. ניהול השיווק ברשתות החברתיות חשוב בכל שלבי חייו של העסק, החל משלב החשיפה והתחלת המכירות ועד לניהול שוטף של עסק מבוסס. יעילותו של השיווק ברשתות החברתיות אף גורמת לחלק מהעסקים להתמקד בערוץ הזה בלבד.

כל אחד מאתנו יודע שחיפוש אחרי שירות או המוצר מתחיל לעיתים קרובות מהכניסה לשירות החיפוש של גוגל ופייסבוק. אנחנו נחשפים לדברים חדשים, מרתקים וטרנדיים דרך האינסטגרם, מורידים אפליקציות חדשות, קוראים מאמרים שיווקיים בלינקדאין. לרוב אנחנו גם מאמינים להמלצות שאנו קוראים ברשתות החברתיות, וזו אחת הסיבות ליעילות השיווק דרכן. מדובר בזירה נוחה ונגישה לחיפוש אחרי לקוחות פוטנציאליים ופרסום ממוקד. הפופולאריות של הרשתות החברתיות, ריבוין והתחרות ההולכת וגוברת בפרסום בתוכן הפכה את הקידום ברשתות החברתיות למקצוע בפני עצמו, שדורש מהמומחה בו לימוד, התמקצעות, יצירתיות וחושים טכניים, גרפיים ושיווקיים.

ייעוץ שיווקי ממוקד לעבודה ברשתות החברתיות, זיהוי צרכי העסק והתאמת הערוצים הטובים ביותר עבורו בעולם הדיגיטלי הגדול הם סוד ההצלחה שלי בתחום הזה. ניסיון רב בקידום העסקים ברשתות החברתיות מאפשרים לי לתת לעסק ייעוץ מעשי ומקצועי לקידום והצלחה ברשתות החברתיות.